ja, es meg valami, hiaba open gl -n keresztul muxik a doom 3, ha a video..... varjunk csak, valmi beugrott... Megtortenhet, hogy elfut direct x nelkul is, mer egyszer befosott az egesz direct 3d az op rendszeremen, a dx setup csak szabalytalan muveletet hajtott vegre, de egy open gl-es game tokeletesen futott..., de mas:
Ezt adjatok ossze: Anno volt nekem egy video kartyam, mtrox g 400,es vettem egy asus gef2 mx 400 at 2 eve, es uninstallaltam a regi karcsi driveret. Ezt kovetoen a teljes irq osztozas megvaltozott, minden felburult( de en ezt akkor nem vettem eszre). Raeresztettem egy detonatort az uj kartya behelyezese utan. Felment szepen, latszolag jo volt, majd reboot. Hat minden osszeborult, a video kartya valahol a chipseteknel jelent meg mint uj hardware( es abszolut nem mukodott) 16 szinben pompazott a desktop, es az egesz full safe modnak tunt. MOSt jon a lenyeg: Gondoltam egyet , es elinditottam az operation flashpointot... Hat itt a gond, elindult, 1024*768*32 bitben. Az Ultima IX szinten elindult direct 3dn keresztul, es fullosan muxodot. a tobbi progi csak szabalytalan muveletet hajtott vegre, de
Mondja el nekem valaki, hogy egy 16 szines desktopon, full video driver erzekeles nelkul hogy tud futni egy program( ami persze direct 3d hasznal) 32 bites szinmelysegben:) Lehet, hogy kozvetlen csak a hardware kellett neki( video) es a drivert egy reszet bepitettek a gamezba:)