Kicsit túl borús képek vannak itt lefestve a WR2-rõl, holott gondolom akik ilyen borús képet festenek le, még ki sem próbálták igazán a játékot...
Elõször is nem kell egy centit sem árkád módban menni ahhoz, hogy kipróbálható legyen bármely verda FREERIDE-ban szimulátor beállításokkal...(elég csak az elején azt a nevet megadni, ami 100 000 pénzt ad alapból...késõbb átnevezhetõ bármire a profil...)
Másrészt a WR2 sokkalta több még nem teljesen kiaknázott mod-potenciállal rendelkezik, mint a WR1, mégha az alap WR2 elsõ látásra el is veszi a vérbeli szimulátor fanok kedvét tõle...
Már most sokkal szerteágazóbb a mod paletta a WR2-höz, mint a WR1-hez...forgalom mod, havas Itália mod, belsõnézet modok, hang modok...csak, hogy párat említsek a nem szokványos modokból - a vezethetõ addon autókon kívül...
Szerencsére az addon autók fizikája sokkal "szimulátorosabb" általában, mint az alap WR2 autók, és szinte mindegyiknek van belsõnézete - sok WR1 addonnal ellentétben! (és már most megannyi addon autó létezik a játékhoz, és szerencsére nemcsak az unalomig erõltetett szupersportkocsik, hanem mindenféle hétköznapi autók is...)
Számomra az utolsó NFS játék a PU volt, és azért szerettem a WR1-et, és most a WR2-t, mert olyan ûrt tölt be a PC-s játékok között, amit utoljára az NFS PU tudott betölteni...
Aki siránkozik a WR2 fizikája miatt, annak csak annyit mondok: menjen pár kört a havas olasz pályán valamelyik addon autóval (mondjuk Lee Tábornokkal), Snyder forgalom addonját csúcsforgalomra állítva... :))) (max szimulátor beállításokkal FREERIDE-ban vagy Multiban...)