Azt nem lehet ezek szerint felülmúlni! Pedig miért ne lehetne! Csak kéne pár okos játéktervezõ, amelyik betartatja a középkori stratégiák alapszabályait:
- Gazdasági rész körökre osztott, különben átláthatatlan!
- Ha ez nem megoldható legalább normális pause lehetõség!
- Lehessen várat építeni!
- Legyen egy jó management!
- Jó ötletek vegyítése (pl. jól megvalósított FPS rendszerû harc, amelynek során be lehet járni az általunk épített várat -> CAD1086; többfajta befejezési lehetõség -> CAD1086; ötletes Questek -> CAD1086; sokfajta fegyver amelyek tényleg különböznek tulajdonságaikban -> CAD1086; action rész -> DOC; áttervezhetõ haderõ, annak sajátos felszerelése -> LOTR 1-2; átvezetõ moviek -> ShogunTW; jó zene -> DOC; régi játékokból átvett dolgok exrtraként való hozzáadása, hogy kevesebb semmiképpen se legyen a játék (lovagi torna, házasság, kis RPG elemek -> CAD1086)!
- Zéró fantasy vagy - max. ha kapcsolódik a korhoz - minimális sárkány populáció, elkerülendõ, hogy rétegjáték legyen!
- Reális, nem átformált középkor (elkerülendõ egy inka invázió Oroszország ellen)!
- Alap: lehessen saját várat építeni!
- Nézzen is ki valahogy a grafika.
Annyi gamét csinálnak a magyarok. Azok 2. VH-s stratégiák, vagy ûrstratégiák, netán disznós stratégiák, vagy autós játékok. Szerintem lenne vevõ egy hasonlóan megtervezett, ötletekkel teli, nem feltétlenül az RTS vonalat eröltetõ játéknak is. De ha lenne, az tuti valami tucat fantasy lenne. :(
A Knights of Honorba legalább jól néz ki a környezet, és beketült egy olyan rész is, hogy vazallusokból kisebbfajta láncolat, belõlük hadsereg, majd birodalom. Itt is próbálkoztak valami hasonlóval, de sikerült elcseszniük. Megálítani nem lehet az idõt, szóval átgondolni sem lehet szinte semmilyen lépést. Most jelen állás szerint a gazdasági részt ahhoz tudnám hasonlítani, mintha nem lett volna a Capitalism 3-ban pause.