Azt mondod hogy Edwards alatt mutatja me igazi valóját a Yamaha, pedig Edwards általában jobb helyre hozza qual-n a Yamaha-t mint Rossi (volt két pole-ja is), általában a két Yamaha közül valamelyik elsõ soros...az eddig lefutott 11 futamból az utolsó 3 qual-n szorultak ki az elsõ sorból.
Tehát a motorteljesítménnyel nincs baj,a versenyteljesítménnyel vannak gubancok..és az szvsz gumi, lehet hogy szerepet játszik benne hogy a Yamaha jobban használja a gumit, de leginkább a gumi az ami hátráltatja õket a futamokon szvsz.
valmint szvsz még az is hogy a Yamaha nagyon Rossi-ra épít, az egyetlen másik csapat ami Yamaha-t használ az Dunlop-n fut...
A Honda már bepedzegette a Bridge'-t Gresini-k által, csak még nem tudják teljesen kihasználni, mert a gyári csapat, a HRC még Michelin-re fejleszt.
De sztem akkor tennék jól ha a HRC Honda jövõre már Bridge'-n futna.
A Yamaha-nak nem jönnek infók a Bridge'-rõl, ezért nekik a váltás kemény lesz...ha váltásra kerül sor egyáltalán.
Rengeteget számít a gumi, már tavaly lehetett érezni, de idén nagyon.
Az hogy Sachsenring-n bebukott a Bridgestone, az olyan dolog hogy oda különleges gumi készül, külön keverés a jobb és a bal oldal, mivel nagyon sok a balkanyar, és oda kopásálló, míg a jobb oldalra puha/könnyebben felmelegedõ keverés kell, ....Vale' egy jobbosban fektetett túl mélyet.
Szal oda a Bridge' mellényúlt, de egyébként nagyon nyomulnak.
Szal sztem semmi baj a Yamaha-val, Burgess mindig is remek motorokat csinlált, nem az egyenesekben villog, mert a fõ ellenfélnek gondolt Honda-t sosem az egyenesben veri meg Rossi, hanem a kanyarokban.
..és egyébként verné most is, ha nem lenne a Duc. és a Bridge'.
Loris teljesen külön utakon jár, ezért tud már eredményeket elérni mint Stoner, más méretû elsõ gumit használ.