Pláne Edwards aki nem gyenge éveket húzott le ott.
egy új motort és pályákat kell betanulni.
elsõ évben Edwards-ot Aprilia-ra ültették, szal az egy szinte teljesen kiesett év volt, a következõ évben Honda-ra ültették, akkor 5. lett az évvégi tabellán, a következõ évben Yamaha-ra ültették, és a 'hazai' futamán, Laguna Seca-ban már igen villantott, na szal és most végre ismét uazon a motoron ül amin az elõzõ évben.
Nem egy könnyû helyzet volt eddig.
Sem Bayliss-nek, Sem Xaus-nak, de anno Corser-nek sem sikerült megragadni a MotoGp-ben exSBK-ként, Egyedül Hayden az aki állja a sarat, bár õ az AMA SBK-ból jött.
Pedrosa motorozása még sokat változhat, egyfelõl hazai pályán motorozott, tehát tudja hol mennyire használja a pályát, másfelõl sztem õ még hozza a 125-250 'lendületmotorozását' amikor még inkább tartják a lendületet nem pedig támadják a pályát.
Ez sokaknál megfigyelhetõ, Biaggi-nál is, amikor 250ccm-bõl feljöve elsõ 500ccm futamon nyert Suzuka-ban, másképpen motorozta a pályát...aztán ez lekopott, bár a szép stilusa megmaradt mindig.
Szal sokminden lehet, de Loris gumija bírta az ziher :)