Na az elõzõ kérdéshez szólva dunsztom sincs de a változásokról írok egy kis amgánvéleményt kb 2 óra játék után.Olvasgattam a hivatalos fórumot is elég sok az elégedetlenkedõ dehát ki kell tapasztalni az újításokat.Én 29es Berserkerrel kaptam egy kifejezetten jó új skillt minden körülöttem levõt seggreültetek vele vagy 100 dmg kíséretében látványos nagyon:DNa meg új védekezõspeciális skillt amit léptenyomon használnom is kell mert ahogy néztem többet sebzek de többet is kapok.Sajna az Avoidance-m 41%ról 20-ra esett gyakorlatilag mindenki belémüt de a sebzésem nagyobb lett hála skillnek ami 45-tel felviszi a strenghtemet.Duelt még nem néztem de ahogy olvastam nyerni nem lehet vele csak ha fogadtok elõtte a kimenetelre viszont ha vesztesz 1 Healthpont-od oda ami meg nem egy népünnepély.Gyakorlatilag mindenhol Heroic szörnyek flangálnak sok skillem ami eddig 5 perc után lejött most until canceled nem kell folyton magamra pakolni ez jó-de az eddigi fõ védõskillem amivel alig tudtak megütni 3 percrõl fél percre levitték a durationját+recast time ez nagyon érzékenyen érintett:(Na az is új hogy ha groupban meghal valaki nem kap debtet az egész csapat csak az aki meghalt.A 9 levellel gyengébb monsták is simán nekemjöttek. Na nem írok regényt meg még nem tudtam teljesen elmélyedni benne de annyi szent:nehezebb lett de az exp is jobb kérdés mi lesz ha vége az exp bonus hétnek...