gondolom ismeritek azt az érzést, amikor a halál faszára kívánjátok a készítõket, meg a kurva anyjukat az ilyen geci programozóknak, de némi csapkodás után, immár lehiggadva, újjúlt erõvel próbálkoztok újra.
szóval szerintem a játék nagyon kafa, idáig csak két idegesítõ dolgot találtam benne (az AI kollégák részérõl - mondjuk az egész játék idegesítõ):
1. elémáll, ezért az ellenfél takarásban van, de attól még a rohadt szomi lazán lelõ
2. bújok vhol, vmi fedezék mögött, záporoznak a golyók, erre jön kolléga, és õ is ott akar elbújni, magyarán kilök a fedezékbõl :)
szvsz nagyszerüen adja vissza a harcterek hangulatát - mondom én akinek még puska sem volt a kezében soha :) - olyan tekintetben, hogy most már értem, miért van annyi baleset. pl. az 1. küldetésben simán lõttem a mögöttünk jõvõ humvee-t, vagy egy másikban a kolláégát, aki éppen kiszállt a kocsiból, és most akkor ne beszéljünk a kõdobáló civilerõl, akiket a "jaj gránát" felkiáltással szoktam kijuggatni.
ennyi ömlengés utáén a sirámok:
két küldiben totál elakadtam
1. utazunk a helcsin, irány a tetõ, ahol ugye a 4-es team kiszáll, plusz ezren rahangálnak a tetõn összevissza (visszaolvasva láttam, hogy a tetõn túszok is vannak) na most fogalmam sincs kik a túszok, szóval, ha nem lövök semmit akkor is vége, ha lövök, akkor is - szerintem simán lövöm a túszokat is (talán).
2. hajókázás, partra szállás egy aknamezõre, folyamatos ágyúzás közepette. itt is olvastam, hogy eljutunk a kerítésig, akkor már príma, hosszas szenvedés során ez meg is történt, csakhogy, az aknamezõnek még nincs vége, továbbmenve simán felrobbanok.
(betehettek volna pár csirkét, hogy egy-két küldit át lehessen lépni - bár, gondolom a többi még nehezebb ennél)