Na akkor egy kis ZX-10R ismerkedés.Na akkor lássuk.A motor pöccre indul. A generátornak meglehetõsen furcsa nyávogó hangja van de amúgy a blokk csendesebb lenne mint a gixxeré. Gyári kipufogóval nincs valami nagy hangja. A nyávogás(sivítás, nyöszörgés) alapjáraton mindent elnyom. Egy nyávogó motor... ezt is megértem. Az alapjárat hidegen egyenetlen viszont az automata szívató fasza kis 1800 körüli alapjáratot lõ be úgy 30 másodpercre, aztán 1000-1200. A hõfokmérõ 40 foknál indul be addig semmi (gixer ugye 20 fok).A hûtõ szerintem túlméretezett, a leállítás után iszonyat gyorsan zuhan a hõmérséklet. Ötletes, hogy ha van gyújtás de a blokk áll akkor csak helyzetjelzõ van. Amint indítod jön a tompított.
Az ülés kb. fél centivel lehet magasabb mit a K4 750-é. A testhelyzet jóval orrabukósabb de nem zavaró. Most ugye olyan 70-80km mentem vele egy leszállással és nem fáj semmim. :
Na hajrá. 1-be katt. A váltó kicsit hosszabb úton jár mint a gixeré de nagyon szépen veszi a fokozatokat. A kuplung bent fog mint az állat. Ha ezzel lefulladok egyszer is tökön rúgom saját magamat. Ahogy elkezdem kiengedni a kuplungot úgy megindul már alapjáratról mint ha húznám a gázt. Aztán beáll olyan 14-15km/h-ra. A mûszerfala nekem tetszik. Villog a fuel felirat. Ez vajon rám nézve mit jelent?? :lol: Elõször Auchan-ös benzint akartam rakni bele de persze minden oszlopnál álltak ezért go a Mol. Most jön a vicc, nem hittem a szememnek. 3 Ft-vel olcsóbb volt a 95-ös!!!(A Mol kúton 292 vs 295)
4500-ért telenyomtam. Na irány a mellékút egy kis gyorsulási tesztre. Ésszel él az ember ezért 3-as nyélgázt teszteltem.
Megmondom az õszintét én nem vártam valami nagy csodát de amit kaptam az minden képzeletet felülmúlt!!! Aki nem ment még literes sportgéppel az nem tudja milyen az erõs motor!! (Persze Honda, Yamaha nem számít) Egyszerûen 4-5 másodperc után el kellett engednem mert olyan szinten gyorsult, hogy azt hittem nem tudok megállni. Itt a gixerel olyan 180-kat szoktam menni. Na a tizedest 170-nél engedtem el mert fostam, hogy kerékre áll.(A normál féktávom kb.300m volt még!!!!) Valami hihetetlen, hogy mekkorát tol! :grin: Érzetre nagyobb a különbség mint a 600-750 között!!!!Azt hittem alacsony fordulaton szar lesz de 1500-ig vissza lehet engedni és nem kezd el csapkodni a lánccal. Olyan 2200-tól már nem is rezeg hanem tol.Amúgy ez a váz nyeklés-nyaklás meg kormánycsapkodás még csak nyomokban sem fordult elõ. Jó, hogy van rajta teló de semmi pulzálás vagy ilyesmi pedig nincs betekerve túlzottan.Gondoltam cibálom még egy kicsit ezért kimenetem a 117-es útra.Na a rohadt szél keresztbe tett. Ott max.200 tudtam menni de az is Istenkisértés volt. :???:
A futómû mint a beton de érdekes mód még sem kényelmetlen. Vagy csak már én nem érzek semmit. Könnyebb vele nagy sebességnél irányt váltani mint a gixerrel. Szerintem az eleje be van engedve de nem biztos.
Az út nagy részét azzal töltöttem, hogy a köridõmérõt próbáltam beizzítani. Ott ahol a gixer vészvillogó kapcsolója van ennek van egy ugyan olyan csak fekete kapcsolója. Alá van írva, hogy LAP. Nyomogattam mint a marha de semmi hatása. Na otthon jöttem rá, hogy a jobb markolaton a vészleállító és az indító gomb között van a nyomógombja. Akkor vajon mire jó a másik??Na mindegy. Szerintem nem fogom tudni használni mert nincs jó helyen de ez még ellenõrzést igényel.
A szélvédelem érdekesen alakult. A fejemet ugyan nem tettem rá a tankra de szerintem még akkor is ellátok a plexi felett(magasított MRA!!).Milyen lehet a gyári??Augusztusra bikanyakú állat leszek.
amúgy minden kézre áll rajta és szerintem kisebb körben megfordul mint a gixi. A kitámasztója valami borzalom!! Kb.87.5 fokos szögben áll a moci!!A gixerrel arra kellett vigyáznom, hogy mindig szilárd talajra rakjam ezzel meg keresni kell a puha talajt meg lyukakat!!
A hátsó ülés alá alig bírom betuszkolni az EÜ csomagot. :???: Nagy hirtelen ennyi.Alig várom már, hogy valami nagyobb távot megtehessek vele nem is szólva a pályanapról!!