" A Gef4-et nem használja ki rendesen a teszt, így jogosan háborog a Gef4 tulaj, amikor a gyengébb 8500-as is utoléri a tesztben, holott a gyakorlatban ez nincs így. "
- a gyengebb, de okosabb 8500 eri utol.
errol mar volt par fejlemeny: ati 9500-9700 kartyak lebutitva 1.1 -es pixel shaderre nem lassultak nagyon jelentosen az 1.4 -hez kepest/10-20szazalek/, tehat a + teljesitmeny nem ebbol jon - minden masbol.
olvasd el a tomshardware.com -on az errol szolo cikket, most jott ki. Ha nem tudnal angolul kiemelek egy-ket reszletet:
Azert nem hasznalnak ps 1.3 -at mivel szinte semmi ertelmes plusszt nem tartalmaz az 1.1-hez kepest, sebessegben semmi kulonbseg, ezert megmaradtak az 1.1 -nel kompatibilitasi okokbol.
A ps1.4 -rol annyit irnak, hogy a verzioszama csaloka, mert kepest sokkal kozelebb all a 2.0 -as pixel shaderhez, van amiben sokkal hatekonyabb.
Az hogy nem hasznalja semmi jatek az csak duma, fel is soroltak par nevet gyorsan. /koztuk az unreal2/
vedd le a szemellenzod ember, mindenki meg fog mosolyogni ha meglatjak a neved:)