Pontosan a mondanivalómra reagálj, mert így nagyon elnyúlhat a vita.:)
"a gyengebb, de okosabb 8500 eri utol." - Ezt a kört ezerszer is lefuthatjuk, akkor is ugyanaz a vége. Jogos szerinted az, hogy nem használják ki rendesen a Gef4-et, ellentétben a 8500-zal?
"errol mar volt par fejlemeny: ati 9500-9700 kartyak lebutitva 1.1 -es pixel shaderre nem lassultak nagyon jelentosen az 1.4 -hez kepest/10-20szazalek/, tehat a + teljesitmeny nem ebbol jon - minden masbol." - Sehol se állítottam hogy a 9X00-es széria csak innen szerzi az elõnyét, az megérdemelten kapja a pontjait. Én csak a 8500-asról beszéltem.
"olvasd el a tomshardware.com -on az errol szolo cikket, most jott ki. Ha nem tudnal angolul kiemelek egy-ket reszletet:" - Khmm.. Lesz itt pár részlet, hol vagy ferdítesz, vagy a te angoloddal van baj.:)
1."Azert nem hasznalnak ps 1.3 -at mivel szinte semmi ertelmes plusszt nem tartalmaz az 1.1-hez kepest, sebessegben semmi kulonbseg, ezert megmaradtak az 1.1 -nel kompatibilitasi okokbol." - Nem. a PS1.1-1.3 dologban egy valamit emeltek ki: mindkettõ ugyanannyi textúraréteget/shader passt kezel, ezért úgy voltak vele, hogy jó lesz az 1.1 is. De ha ennyi lenne a különbség (ami ugye nincs is), akkor miért lenne egyáltalán 1.3?
2."Az hogy nem hasznalja semmi jatek az csak duma, fel is soroltak par nevet gyorsan. /koztuk az unreal2/" - Az U2-õt speciel nem említik, de ez nem lényeges.:) Tényleg említenek pár játékot, de ennyi ugye nem prezentálja a piacot? Mert ha a piac a Futuremark szerint alakul, akkor hogyan lehetséges hogy a gyakorlatban a 8500-as sokkal lassabb a Gef4-nél, ellentétben a teszttel? Másrészt az érmének két oldala van: azt is meg kellene nézni, hogy a PS1.4-et használó játékok használják-e az 1.3-at is, vagy a játékkészítõknek is mindegy?
"Es ezert hoztak ki az uj csoda-drivert ami 16 bitre kenyszeriti az fx-et, azert hoz immar sok pontot a 3dmarkban." - Namost ilyet nem írnak a leírásban, ezért te se nagyon terjeszd..:) Az új driver 32-rõl 16 bitre váltását CSAK mint lehetõséget vetik fel, és nem tényként jelentik ki:"could it be that the performance increase we witnessed when upgrading from NVIDIA's driver version 42.63 to 42.68 (see my editorial) is bought by setting the driver to 16-bit precision?" Másrészt tényleg "érdekes" a gyorsulás mértéke, de teljesen új kártyánál/magnál ennyi SZVSZ belefér.