elso dolog: az hogy okosabb a 8500 az teny, nem vita targya. nezd meg a feature -jeit. Lehet hogy gyengebb kartya, de van ahol ezt ki tudja hasznalni.
A geforce4-et rendesen kihasznaljak:
"We analyzed all four shader models and found that for our tests Pixel Shader 1.2 and Pixel Shader 1.3 did not provide any additional capabilities or performance over Pixel Shader 1.1."
"Additionally, 1.4 shaders allow each texture to be read twice (totals four texture lookups in 1.1, but 12 (=6*2) in 1.4 shaders). "
ne ferditsel legyszives :) /gyk: az 1.1-1.3ps is 4 db texture, 1.4ps 12 db/
az nvidia azert erolteti az 1.3 -at mert szemre kicsi a kulonbseg az 1.4 -hez kepest :)
2: kiemelted hogy az u2 epp nincs koztuk, igazad volt, nem az u2-t irtak hanem az ut2003 -at, de megnyugtatlak az u2 -ben meg cifrabb shaderek is vannak. Azt ne mondd hogy ez az engine nem szamit semmit, mert mostanaban ezt hasznalja nagyon sok jelentos game. /u2, ut2k3, deus ex2, splinter cell, america army, stb. stb./
ps1.4 -et egyeb ott hasznalnak ahol van ertelme, sok helyre eleg az 1.1-1.3 -as is.
es az uccso azt alairom hogy nem tuti hogy 16 biten megy az uj driver, csak gyanus. Persze lehet igazad van es csak atirtak es optimalizaltak az egesz drivert egy "unsupported" progi miatt aminek amugyis semmi ertelme :)
szoval csak arra kerlek hogy ne magyarazz felre mindent, mert lehet hogy en csak elmosolyodom rajta, de van aki a vegen meg komolyan veszi es osszedol a vilag :)