az 1.2, 1.3 nem kulonbozik sokban az 1.1 -tol, azert talalta ki az nvidia hogy olyan illuziot keltsen mintha nem lenne sokkal fejletlenebb. Mikor kijott a directX 8.1 arra hivatkoztak, hogy tamogat 1.3 -at, es mivel a directX is tartalmazza ezt, ezert ez a kartya is 8.1 kompatibilis. (ohne 1.4, szoval "enyhe" csusztatassal)
Ha multbeli kartyakrol beszelunk legalabb legyel tisztaban a multtal.
u2-vel kapcsolatban: mivel ujfent bebizonyosodott hogy tevedtel, most jossz ezzel.. Nos igen gf4 -en gyorsabb, erosebb kartya, jobb memkezeles, furgebb geometria, ez meg egy high poly jatek, keves shaderrel, nemcsoda hogy gyorsabb. De most az 1.4 -es shaderek tamogatasarol beszeltunk, nem az ut2 sebessegerol.
a 3dmark 2003 -rol egyezik a velemenyunk kivetelesen :)
Oksa doom3 -at felejtsuk el, a quake3 is egy alig hasznalt bovli engine volt (meg a tobbi id-s dzsunka progi) :)
"Ráadásul a készülõ játékok is csak kihasználják a DX9-et itt-ott, és nem rá épülnek." -> 3dmark is csak ittott hasznal dx9 -et, javareszt dx8.1 -re epul es lathatod mit ernek alatta dx8 cuccok. /az oke hogy nem tulzottan optimalizalt, de osszehasonlitasi alapnak tokeletes egy hardware-pazarlo kod/ A dx7 -es progikban is a dx8 -as kartyak gyorsak igazan. (lasd az elozo markot, vagy majdnem az osszes jatekot) Aki most vesz dragan kartyat (>30000) annak nem a vilag legesszerubb dolga dx8 -ast vennie.