1. nem mondtam egy szóval sem, hogy igazán nagyon jó sofõr lennék
2. az hogy ki mennyire tud vezetni, kibaszottul nem a lóerõktõl függ, persze viszonyítási alapként nem elhanyagolható ez sem. De elsõsorban a kilométerek számítanak.
3. Azért az új Swift 92 LE-vel nem egy gyenge autó. ;) Persze nem is egy Ferrari.
Egyébként az imént is említett Uno a saját autóm, de lehet hogy 10 emberbõl 6 el sem tudna vele indulni, nemhogy vezetni, amíg hozzá nem szokik.
Valamint még annyit, hogy hiába vezetek én kisautókat, van olyan ismerõsöm, aki kétezres omegával kezdte és hát nem én okoztam személyi sérülést autóval...hanem õ.
Véleményem szerint nagyobb tudás kell egy ezerkettes Lada vezetéséhez, mint egy soklóerõs, újabb géphez, kiváltképp télen.
De abban egyetértek veled, hogy tapasztalatszerzés céljából nem utolsó szempont a teljesítmény sem.
Morphinnak pedig abban is igaza van, hogy a gázt nyomni a legkönnyebb.
Addig is, amíg valaki a nagy Audijával, vagy bármivel ami szép, nagy, soklóerõs, eljár 10-15 l-es fogyasztással, és nem talál parkolóhelyet magának, addig én havi egy tank benzinnel elvagyok (ja, a tankom is feleakkora), és beállok az õ autójának túl szûk helyekre is.
Ja, és ha már a jogosítvány topikban vagyunk. Találós kérdés: mitõl tudna jobban vezetni egy "soklóerõs", ha rá is ugyanazok a sebességkorlátozások érvényesek? :D
Ui: rali Ladában is ültem már, most jut eszembe. :D