Hát, már kora reggel úgy felb@szta az EnterNet az agyamat, hogy csak na.
Kapcsolom be a gépet, erre nincs net. Mondom király, még át se vett az Invitel, erre megszûntetik?
Mondom felhívom õket. Mértem az idõt, 22 percig vártam és hallgattam, hogy minden munkatársuk foglalt. Aztán leraktam. Hihetetlen, hogy nem bírják felvenni. 1 munkatárs dolgozik?
Késõbb, én hülye megpróbáltam mégegyszer, ekkor már a szokásos "Átmeneti túlterheltség miatt kérem hívjon késõbb!" szöveg jött.
Én mindezt nemhogy ingyenes vonalon, mint Invitel, sõt még nem is helyi hívásdíj, hanem sima pesti hívásként megy ugye.
És ez az a nagy színvonal, amit az Enternet ügyfélszolgálata képvisel.
Ez két dolgot is minõsít:
- ügyfélszolgálat
- szolgáltatás minõsége (Mivel túlterhet, gondolom a sok telefonáló nem jókívánságai kifejezése miatt hívta a szolgáltatót.)
Na erre Enternetek fórumtárs mit mondassz?
(Mert pl. ügyvezetõtök mondta, milyen fontos és jó az ügyfélszolgálatotok, többekközt)
Most tök visszafogottan fogalmaztam, és mindent a valóságnak megfelelõen írtam!