Kerlek olvasd is el amit irtam. A kepek a 3dmark2003ban keszultek POST PROCESSING BEKAPCSOLT allapotaban (felso kep) es KIKAPCSOLT allapotaban )also kep. Nem az ATI es az NVIDIA kartyak kulonbsegerol szolnak ... ok? Eppen ATIn keszult a kep, de a te nvidiadon is ugyanigy nezne ki!
Korabbi hozzaszolasomban arrol irtam, hogy az effekt amit latsz (bekapcsolt ill. kikapcsolt allapotaban) SHADEREKET hasznal. Ugyanez az effekt lathato ha jobban megnezed az XPAND RALLY kepein is. Nezd meg egymas utan a 3dmark kepeimet (most csinaltam amugy oket - szemleltetesnek) es az XPAND rally screenshotokat. Latod mar amit probalok megmutatni ? Azt a fura mosottsagot ? Na, ez volt a prince of persiaban is, es most az xpand rallyban is megjelent.
A tablazat amit belinkeltem meg korabban, azt mutatja, hogy csak kiemelve a shaderteljesitmenyt nezzuk, az FXek csunyan lassabbak. Mivel egy jatek nem CSAK shaderekbol all, ezert jatekokban nincs ekkora kulonbseg a kartyak kozott, sot, van ahol az nvidia GYORSABB is! (a legtobb tegnapi es azelotti jatek)
Am, ahogy a fejlodest nezzuk, egyre tobb jatek hasznalja ezeket a shadereket... es ekkor - mivel ez az egysege lassabb az nvidianak - lemaradHAT. Azert csak "HAT", mert ha specialisan kulonbozo butitasokkal, optimalizaciokkal meg lehet ugy is irni egy programot, hogy az FX eken is elfogadhatoan fusson. Jelenleg ezert tudsz ugyanolyan gyorsan jatszani az nvidia kartyaddal mint mondjuk en, mert megcsinaljak a programokat a TE kartyadra is - az nvidia unszolasara ill. a fejlesztok erdeke is h minel tobb embernel fusson rendesen a jatek. A vegleges.
Ez a BETA program (xpand) meg NINCSEN ezexerint az FXekre optimalizalva , megirva rendesen. Ezert lassu nalad valoszinuleg. A veglegesben feltehetoen ezt "javitjak".
Ok? Elhiszed mar h nem flamet akartam az nvidiasok ellen ? Hogy NEM ellened valo tamadas volt ??