ez a táblázat sok sebbõl vérzik, pl. 8500 vs. ti4200 ... de mivel mindenképpen egymás mellé kellett kerülniük, azaz félig nem lehetett eltolni az oszlopokat, gondolom ezért jött ki a több pontatlanság...
a directx9hez, ha megnézed, irta, hogy nvidia full precizitás vs. ati full precizitás! alsó kisbetû... és ha csak TISZTÁn a két kártya SHADER 2.0 teljesitményét nézzük akkor a 9600PRO ~ 5900(sima, ultra, 5950 - na ezt passzolom ;) ).
Nyilván egy játékban, mint pl. az xpand rally, nem CSAK shaderekbõl áll ösze a kép, igy nem lenne párban a két kártya valós játékok alatt... (fõleg mivel nem fogják az nvidia tetülassu full preciz shadermódját használni - vagy a játékkészitõ vagy az nvidia(driverbõl) butitja majd).
Azonban, minél több a full-preciz-shader2.0, annál joban konvergál a két kártya teljesítménye egymáshoz!