Azért mondom meg a frankót, mert ÉN IS küzdöttem ezzel, hosszú heteken át.
A 64 bites gépemen 2 giga ram és RAID 0 tömb mellett, God Of War 4-5 FPS-t produkált ingame. Döglött lovat rugdostok.
Már pár alkalommal kértem a híres PS2 emu gurukat, hogy ha ennyire eljött a kánaán akkor írják már le, hogy miként értek el FOLYAMATOSAN JÁTSZHATÓ szintet nagy PS2-es neveknél. E kérdést követõen vagy nem kaptam választ, vagy bevágtak egy menüs képet 40 FPS-rõl, a bátrabbja meg közölt egy képet pl. SotC-ból 8 FPS mellett.
Megyek és nyitok egy topicot, "Hogyan bírjuk a trabantot arra, hogy 320-al menjen" címmel. Kb ennyi értelme van... rögtön 4-et nyitok, mert ebbõl is annyi van.
Szerintetek miért kell átportolni a PS2-es játékokat PC-re? -ismét egy költõi kérdés, nem kell rá válaszolni.
A DMC3-at, Onimusha 3-at jóval több, mint 1 évig portolták át... nem véletlenül.
Resi 4 is lassan jön PC-re... keressetek rá, hogy mióta dolgoznak vele. NC.