Nos akkor nezzuk csak azokat a "lenyeges pontokat":
Orszekcio = eltero
Szarnyszerkezet, forma, iveltseg = eltero
Svanc, es farokszekcio = eltero (Svanc=fuggolges vezersik)
Hajtomu elrendezes = eltero
Futomu = eltero
-Akkor mi marad?
-Jah hasonlit ra!
Adtatok:
Tu-144:
Hossza: 65.7 m
Fesztav: 28.8 m
Magassag: 12.85 m
Ures suly: 85 tonna
Max suly: 180 tonna
Hajtomu: 4 db Kuznetsov NK-144 (egyenkent kb. max 17 tonna toloerovel)(kesobb a D valtozat Kolesov RB-36-51 (Max 24T te./hajtomu) es Kuznetsov NK-321 (LL) hajtomuveket kapott kiserleti jellegel)
Optimalis utazomagassag : 18000 m - 6500km tavolsagra
(Mellesleg tobb fuggetlen forras szerint is 1977 februar 22 legiutasszolgalatba alt!)
BAC/AEA Concorde:
Hossza: 62.19 m
Fesztav: 25.6 m
Magassag: 11.32 m
User suly: 92 tonna
Max suly: 185 Tonna
Hajtomu: 4db Rolls-Royce-Snecma, Olympus 593 Mark 610 (egyenkent kb. max 17 tonna toloerovel)
Optimalis utazomagassag : 18000 m - 6200km tavolsagra
"Ennyi es mas semmi".... az a sok lenyeges pont...
Es akkor nezzuk a kepeket amik a fenti dogokat igazoljak: