Ja, Macleody ! Az ott a gépeden FC1 vagy FC2 volt ?
Mert FC1 alatt volt egy olyan sûrûn elõforduló bug is - gyengébb kapcsolat mellett - , hogy valakit meglõnek rakétával. A meglõtt játékos programja úgy ítéli meg, hogy messze robbant a raksi és csak pár repesz jelenik meg a gépén és ezt a játékosok egyik része is így látja, míg a rakétát indító játékos gépe úgy ítéli meg, hogy telitalálat volt és lángol az egész gép és ezt a többi játékos fennmaradó része is látja.
Akkor most mi volt ? - és ez a BUG FC2 alatt is visszaköszön néha.
A program nem egyeztet néha 2 Kliens között mi is történt valójában :(
Ha a Server is benne van a dologban, akkor már egyértelmûbb a dolog, de a lényeg a lassú vagy túlterhelt szerver. Ilyenkor a gépek és a raksik térbeli helyzete sem stabil. Ugrál össze vissza minden a térben. Néha még a gépágyú sorozatok is.
Olyat már hallottam, hogy az üldözött csít-max-sávszélességû letöltést indított és elúszott a térben. Nem találta el semmi. Sajnos az IL-2-ben is láttam már hasonlót. Ezek az online játék árnyoldalai :(
Sok serveren ezért már minimum ping van. Ott a server már simán kivágja automatikusan azokat akik a fent leírt trükkel próbálnának meglógni üldözõik elöl. Javaslom az ilyen minimum pinges szervereket.
Ott kevesebb a trükk, de ha mégis lenne akkor is jobban látszódnak.