Nah most meséld már el melyik orosz gép az F-18 koppintása? Kiváncsi lennék rá. Másik pedig egy repülõgépbe nem elég két "motort"(hajtómû de mindegy) belerakni, hogy a te szavaiddal éljek. Bizony tervezni kell egy jó aerodinamikai kialakítású gépet is hozzá. És ez az amiben felülmúlhatatlanok Ivánék ld. MIG-29 és SU-27. A MIG-29-es sárkányához hasonlót mutass amerikaiban pls. És lehetõleg ne olyannal gyere, hogy két függõlegese van meg két hajtómûve:)))
A Tu-144-est meg ne keverjük bele. A Concorde tervezése kivitelezése is rengeteg buktatóval volt tarkítva. Pl. a sérülékeny üzemanyagtartályok(ld. párizsi katasztrófa), óriási üzemeltetési költségek, magas üzemanyag fogyasztás. Nem véletlenül 1,3 millió Ft a legolcsóbb jegy rá és az sem véletlen, hogy októberben kivonják a típust...
Végezetül nem akarok megbántani senkit, meg beleokoskodni, csak próbálok korrigálni dolgokat:-DDD