A fõ célpiac manapság a konzoloké a játékszoftver iparágban. Lehet finoman és durván protestálni ellene, ez akkor is tény.
Rágyúrtak a konzol-realizmusra és sikerült. Nem is akárhogy. Azokon a platformokon egyedülállót alkottak.
Nézzünk egy rövid OFF történelmet az értékelhetõ FPS-ek tekintetében az újgen konzolokon:
GRAW2, RS: Vegas 2, BF: Bad Company, CoD4: MW és most az OF2.
A sorból némileg kilóg a GRAW2, mert az inkább TPS és a CoD4 az "elbújunkésmeggyógyulunk" effektusával és a túlscripteltségével.
Többen leírták már: az OF2 már nagyon nem arcade, de még nem is igazán szimuláció. Saját véleményem, hogy már így is kérdéses, hogy beváltja-e várt értékesítési számok reményeit. A konzolok célpiaca zömmel Kocka Ödönkékbõl és Vér Pistikékbõl áll, ill. kisebb, de növekvõ számú (és korú) játékosokból, akiknek nem sok idejük van játszani, de szeretik a valósághûséget bizonyos határokkal.
A Síkidom Kázmérkáknak ez a játék sok. A szimuláció fanoknak meg kevés. Marad a határsáv. :)
Ezen a határsávon azonban egyedülálló. Bátran ajánlom minden játékosnak, akinek különbözõ okok miatt kevesebb ideje van játszani, viszont kell valami plusz az eddig játékokhoz képest valósághûségben.
A BF: BC-rõl csak annyit: az a CoD4-gyel ellentétben nem csak szép, hanem értékelhetõ a játékmenete is. Azonban egy kicsit beárnyékol a csapatod golyóállósága, a távolságok rövidsége és a jóformán bármikori öngyógyítás.
Az OF2 1-1 küldetésének sikeres teljesítése után nálam ott van egy elégedett mosoly és bólintás, ugyanis van kihívás a játékban.
Grafikailag nem eyecandy még, de remélem 1-2 cég ringbe száll majd hasonló kategóriájú játékokkal és akkor kénytelenek lesznek egymásra licitálni.