Valamerre lépniük kell, a Codemasters pedig úgy döntött, elõre menekül, hiszen nincs túl jó anyagi helyzetben (tavaly már úgy kapott egy tõkeinekciót, hogy a cég 40%-át megvette egy kockázati befektetõ társaság). Elsõ sorban az MMO piacban látják a menekülési irányt, eddig két koreai MMO játék európai kiadásába fogtak bele (RFOnline és Archlord), valamint a Dungeons & Dragons Online játék kiadását vállalták be. Az elöbbiek boritékolható bukások lesznek, de legalábbis csak viszonylag szerény érdeklõdésre számíthatnak. Az utóbbi noha nagy név, eddig több negatív, mint pozitív véleményt olvastam vele kapcsolatban (én próbáltam, nekem csalódás volt, pedig hajdan masszív AD&D rajongó voltam). Egyébként pedig a játékneveibõl él (TOCA, Colin McRae, Worms). Az OFP évek óta kihasználatlanul hevert a kezeikben, nyilvánvaló, hogy lenne értelme folytatni, de igencsak elkéstek ezzel, mert szvsz nehéz lesz a BIS-el versenyre kelniük, fõleg, hogy a BIS kezében van már egy csaknem kész játék (ArmA) és egy fejlesztés alatt álló játék (Game2), és a BIS-hez "van kötve" rajongótábor magja. Nem tudom mit akar a Codemasters kihozni, de szerintem kutya nehéz lesz ilyen helyzetben olyan játékkal elõrukkolni, ami megfogja a játékosállományt...
De tudod mit. Csinálják meg, vigyék végig, és reménykedjünk, hogy jó sül ki belõle.