Ami tény az tény, jelenleg kissé érdekes a játék. A grafikára egy panasz nem lesz, ha így fog kinézni a valóságban. Ami persze nem túl valószínû, de mindegy, ezen lépjünk túl.
Az OFP2 is megérdemel annyit, hogy megvárjuk, mit fog mutatni a valóságban. Én is szkeptikus vagyok, de azért megvárom a játékot, mielõtt végleg lehúznám róla a keresztvizet. A minimum, hogy az OFP-ben benne lévõ dolgok (valós hangsebességgel számoló audioengine, dinamikus idõjárás, valós csillagképek és helyzetük, stb.) itt is meglegyenek. A dinamikus sérülésmodellen mondjuk egy kicsit nevettem, már örülnék, ha nem elõre megszabott, hanem reálisan sérülõ épületek és jármûvek lennének, de ez is attól függ, mennyire áll az ember a realitás talaján.
Az ArmA sem a tökély, megvannak a saját kis hibái, például hogy egy Abrams legénysége 3 fõ. Mindenestre eddig az OFP -> ArmA vonulat volt az, amelyik játék a körülményekhez képest reálisan adta vissza egy harctér dinamikáját, átláthatattlanságát, adta meg a lehetõséget, hogy akár 2-3km-re is ellásson az ember, hogy 100+ katona által vívott harcban vegyen részt.