Meg kell mondjam, az M4A1 lövésnél van egy apró poén, ami tetszik, mégpedig az, hogy a hüvelykivetésnél lehet látni egy kis füstfelhõt a kivetõ nyílásnál (ennél már csak az lenne szebb, ha a hüvely maga is füstölögne a lövés után :)).
Viszont például a ballisztikánál annyit említenek csak, hogy minden fegyvernek és lövedéknek saját átütési modellje van, tehát egy .50 BMG lövedék átüti azt a fedezéket, amit az 5.56 NATO nem. De ez még kevés, nincs szó gellert kapott lövésekrõl, nincs szó reális sérülésszimulációról vagy fegyverakadályokról.
Azt már láttuk ( katt ide ), hogy a CM alapvetõen a technológiára fekszik rá, és azt is, hogy alapból a szélesebb közönségnek szól. (Megj.: jó tudni, hogy hazánk fia is dogozik rajta ^^).
Az OFP2 közelebb lesz realitás terén a CoD4-hez, mint az ArmA2-höz, cserébe látványosabb lesz, feltehetõen felhasználóbarátabb, és talán kiforrottabb.
Mikor jelenik meg? Május 26. volt kiírva de most mindenütt Q3.
Sose volt hivatalos dátum, 2009 nyara még mindig a legtöbb, amit mondtak.