Object.setOSId 4 *** zászló száma, ehhez adok magyarázó szöveget ***
Object.setTeam 0 ,1 vagy 2 *** Ha 0 akkor zászlót húzó csapatnak adja. Ha amcsik húzzák, akkor amcsi jármûvet fog adni azaz 2-eset. Ha Irak húzza be, akkor 1-eset fog adni. Ha azt akarod hogy szarjon a zászló állására mert te mondjuk egy felvehetõ snipert akarsz amit 2-essel címeztél az oj.spwn.tmp-ben akkor ide fixen 2-õt kell írnod és mindig a snipert adja. Ugyanott amit 1-esnek címzel a tmp-ben, itt fixen 1-re állítod, akkor mondjuk egy teljesen másik jármûvet is tehetsz. Így lehet megduplázni a jármûveket. Pálya induláskor ezek egybõl spawnolódnak a fix számosak, tehát zászlótól függetlenül. Remélem érthetõ amit ide vakertam :)
Még valami. Csakis akkor dõl össze, vagyis letöltõs lesz, ha a tmp-be a blokkok számát megváltoztatod. Blokkon belül úgy lehet módosítani ahogy nem szégyelli az ember. Én a tobrukot megcsináltam 2 fõbézesre és az összes zászlót neutrálra. Ehhez a Ticketrendszert is a conquest.con ba át kell írni mivel neutrálos lett. A bázisok area value értékét is át kell hozzá szedni, hiszen nem indulhat meg a ketyegés mostmár, csak ha több mint fele zászló a csapaté és a fõbéztõl el kell venni az értéket 0-ra.