ettõl függetlenül aki azt mondja erre a három singleplayer kampányra, hogy szar, az nem játszott még szar játékkal. Itt nem a szkriptelésrõl van szó, és nem az évek óta elavult quake3 motor milliónyi egyéb hiányosságáról, hanem a játékélményrõl. Én a Spearhead-bõl kiindulva sokkal kevesebbet vártam a BT-tól, így én tudtam kellemesen csalódni. És nehogy azt mondja vki, hogy a sima mohaa nem volt tele szkriptelési bugokkal, falon átlógó testrészekkel meg levegõben meghalt enemy-vel, mert az is hemzsegett ezektõl. Anno rengeteg ilyen képet lementettem. Én ezt funnak tartom, és szerintem a fejlesztõk nem tehettek akkor sem róla, meg most sem. ez a Q3 motor hibája. nem lehet a szkriptelést tökéletesen megoldani, mert minden szituációban más a körülmények között fut le a szkript és ezéltal más lesz az eredmény is. Ezt a motort már rég le kellett volna váltani. már a Spearhead megjelenése elõtt...