Kiváncsiságból kipróbáltam a játékot egy nehézségi fokozattal feljebb, tehát normal célzási módszerrel, és több meglepetés is ért. Egyrészt a nyilak rövidebbek lettek, ami rendben is van, viszont ami már kissé idegesítõ megoldás, hogy az overhead (felülnézet) kamerára váltva egyáltalán nincsenek nyilak. Ez azt eredményezi, hogy jónéhány lökést érzésbõl kell végrehajtani, ami szinte lehetetlen. Persze erre lehet mondani, hogy a valóságban egyáltalán nincsenek nyilak, csakogy a valóságban körbejárhatom az egész asztalt, és olyan szögbõl nézem, amilyenbõl csak akarom, a játékban azonban erre nincs lehetõség.
Csak egy frame-et játszottam, és azt sikerült is megnyernem, de ez inkább az ellenfél bénázásának volt köszönhetõ. A leghosszabb break-em ebben a frame-ben 31 volt.