Annak ellenére, hogy az Eidos Interactive a tulajdonában levõ Core Design által fejlesztett legújabb Tomb Raider: Angel of Darkness címû, Lara Croft fõszereplésével készült játékból több, mint 500.000 ezer kópiát szállíttatott a boltokba, az eladási adatok jócskán elmaradnak a várt mennyiségtõl. Ez betudható a népszerûtlenségnek, valamint annak a sok idegesítõ és bosszantó hibának, amint a játék a célplatformokon produkál (ez alól nem kivételek a konzolok sem). Ennek következtében az Eidos vezetõsége úgy döntött, hogy a következõ Lara Croft játékot már nem a Core Design, hanem a Blood Omen, valamint Raziel kalandjait feldolgozó Soul Reaver szériákért díjakat bezsebelõ USA bázisú Crystal Dynamics Studio fogja fejleszteni. A móka azzal folytatódott, hogy a tulajdonosok kijelentették: felülvizsgálják az ügyet, s felmérik a Core Design fejlesztési teljesítményét is a nagyobb projektekhez. Egyszóval: kisebb kavarodás van az Eidos és a Core Design háza táján..