"Vagy háromszor láttam a Media Markt új reklámját, de azon kívül, hogy egy Jockey Ewing szeru figura végigszáguld a raktáron és közben multikhoz szokatlan módon, leginkább egy kisvárosi kft ügyvezeto igazgató stílusában osztja az alkalmazottakat nem tunt fel semmi említésre méltó.
Még szép, hogy a karácsonyi kánaán után is megtartották volna a tömött sorok látványát, dehát az alacsony ár egyértelmuen a költségérzékeny magyar hívószava. Van azonban egy kis apróság, ami felett nyugodtan elsiklottam, míg Doki fel nem hívta rá a figyelmem.
A spot készítoi figyelve a mainstream igényei mellett - akiknek lehet, hogy elég az arrogáns utalás az alacsony árakra - gondoltak a fiatalabb nemzedékre is, akiknek több kell ennél.
És becsempésztek az elso négy másodpercbe egy olyan jelenetet, amin valszeg az illetékes szervek figyelme is átcsúszott, hiszen kisebb dolgokból is csináltak már botrányt. Szóval, ha még nem tunt fel, Jockey egy fonök feliratú Toi-Toi wécébol száguld ki, elégedetten felhúzva a sliccét, majd közvetlen utána egy asszisztensnek látszó szexuális rabszolga.
Még jobban belegondolva így lehet embereket rávenni arra, hogy ingyen beszéljenek a cégrol informálisan és ebbol pozitív dolgok süljenek ki. V.ö.: viral marketing és tsai."