Jah én is megszívtem az elején a silver-rel, mert azthittem ezüstelf leszek :)))
Egyébként egy 3-10xp ez hülyeség, mert ahogy elõrébb haladsz, úgy lesznek akár az orkok, rablók is erõsebbek és több xp jár értük...
Sokan sajnos úgy játszanak ezzel, mint a Diabloval, ahol kénytelen az ember minden nyavajás lényt megölni, hogy xp-t kapjon (fõleg az elején), itt elég a questeket csinálni és barangolni a térkép érdekesebb pontjai között, mert folyamatosan jönnek az ellenfelek.
Bár ez a játék sem rpg, de messze közelebb van, hozzá, mint a Dio, ami egy jó kis akció hack&slash.
Ha ez jelent volna meg elõbb, tuti, hogy le sem töltöm a Diablo-t (nemhogy megveszem), de mivel az a régebbi (persze ezen lehetne vitatkozni, mert C64-en is voltak ilyenek), így most a Sacred a Diablo-klón...
A Dio-val az a gond, hogy nem szólt másról, csakhogy kinek nagyobb a szintje/fegyvere/stb-je, itt viszont nem kihalt tájak és 2-5 lakosú városok vannak, hanem él a világ. Vannak jó beszólások, sírfelíratok, apró poénok (pl. a nyúlak úgy mozognak, mintha állandóan kefélni akarnának).
A nagyobb városokban lovagolva az apró interaktív dolgok már-már olyan húrokat pendítenek meg bennem, mint amikor a anno BG/BG2-vel játszottam.
Azt elismerem, hogy a játék alapjai/rendszere a Diablo-ra épült, de messze túlnõtt rajta, nálam ennek a kategóriának a Sacred az új etalonja, a Diablo idejétmúlt játékvilága elvész a múlt jótékony homályában.