A LionHead már a kezdetekkor megjegyezte, hogy csak azzal bõvítik ki a Black & White-ot, ami az elsõ részbõl nagyon kimaradt a technika szabta korlátok miatt.
Mint azt már mondtam is, nem is vártam el a TW-szerû csatákat, nem hiszem, hogy ez lesz a B&W2 legnagyobb dobása. Szerintem ki is hagyhatták volna, úgyis a nagy csatákat a titánok döntik majd el.
De tudod mit mondok? Dolgozik ott egy ember a LH-nál..., úgy hívják, hogy Peter Molyneux aki nem kevés dolgot tett már le az asztalra és, mint ahogy Will Wright a Sims-et, úgy õ is édesgyermekének tekinti a B&W-ot, mivel hosszú idõ után az elsõ olyan játék volt, amiben kiélhette szabad alkotási vágyát. Ergo: nem hagyta, hogy nagyon blõd dolgok szülessenek. Persze, így is maradt benne hiba bõven, de csak mert sürgették már a 3. év végén, hogy ideje lenne már valamit produkálni...
Emelett az ex-Bullfrog-ból is vitt embereket, akik szintén nem kevés jó játékot dobtak ki (csak a hiéna EA elcseszte az egészet), többek között a másik "félistent" Demis Hassabis-t (Evil Genius RULZ), meg még egy-két nagyobb koponyát. Ilyen csapat mellett nem lehet rossz játékot csinálni és, ha Molyneux, ahogy eddig is, saját maga felügyelte a történéseket, akkor a B&W2 sikere nem lehet kétséges. Még úgy sem, ha egy gyengébb harcmodellt bele is építettek. Az ötletek, amik évek alatt belekerültek a mérleg jó oldalára dönti az egész játékot, legalábbis reménykedjünk...