Hhmm, ez sem egy aktív topic, pedig a játék eléggé bejövõs - pláne, ha a maiak "minõségét" is hozzávesszük - igazán moddolhatnák ezt is, biztos, hogy nagyobb sikere lenne, mint pár, friss bejelentésnek!
Kérdésem: Ha a Sentinels-t W7 és Vista (32 bit) alatt tudja futtatni vki - C2D proci és 7900 GTO, valamint x3100 GMA alatt - , akkor legyen oly jó és írja le annak mikéntjét, köszönöm! Az alapjáték hibátlanul fut, de a kiegészítõ már betöltõdni sem akar. XP alatt pedig még semmi gond nem volt vele, hibátlanul futott - a Daemon Tools verziója kavarhat be?!
Ha robbanóanyag volt a ládában, akkor az megsemmisítheti annak - akár az egész - tartalmát, különösen az üveges szerek hajlamosak erre! Amúgy nincs különbség a kinyitás módját illetõleg a végeredményben - a kiegben talán már igen, mert ott van a fegyvereknek "állapota", de ez feltételes, mert én még nem tapasztaltam kirívó megrongálódást ott sem.
Edzed a mérnököd, és akkor nem kell ilyenen agyalnod!
Ha már 6.-8. szintû, akkor fel lehet húzni a mérnöki képességét a 2. generációs bombamentesítõ és zárnyitó eszközök alapkövetelményéhez (50, ill. 60 pötty): Ha addig minden létezõ - talált, v. "elvett" - kézigránátot visszavittél a bázisra, akkor, mielõtt elhagynád a pályát, rakd fel õket az épen maradt ajtókra és ablakokra, csapda gyanánt, ill. a bombamentesítõ eszközök és az aknáid felhasználásával is tudsz szépen javítani ezen értéken: akna lerak, majd visszaszed, issoráz, amíg van visszaszedõd, + a "kinyithatatlan" ajtókon elhasználod az összes álkulcsodat - ha elfogy az alapkészlet és elérted a 50/60 pöttyöt, akkor onnantól úgy is az emelt szintût használod, ami így elérhetõvé válik!
Mivel egy képesség maximális értékét a hozzá tartozó alaptulajdonság (itt az intelligencia - zárnyitás) és - legfõképp - a karakter szintje határozza meg, ezért a magasabb szintû dolgok a 6.(-8.) szint elérése elõtt nagyon valószínûtlenek. A kiegészítõben már el kell gondolkodni, hogy pénzért meddig olcsóbb "megvenni" azt, mint gyakoroltatni a terepen az emberünket (Abban az EÜ-képességre költöttem "sokat", hogy a jobb cuccokat is használhassák az e téren alul-képzett embereim, amúgy az el vihetõ dolgokat fogyasztottam el, hogy növekedjen egy-két, fõbb tulajdonságuk - gránátdobás, amúgy is rozoga fegyverek végleg való tönkretétele, sortüzek által, stb.).
Ha a küldetés végén, vagy egy "kis-mappon" futtatod az embereidet, akkor a mozgáspontjuk nõ, ha szorgosan nyomkodod a "H" billentyût, akkor a rejtõzködési képességük, ha "lõgyakorlatot" végeztetsz velük egy "ellenséges" bokorra, fára, stb., akkor a lövész-értékük emelkedik.
Ha (nehéz - vs. Panzerklein) gránátot akarsz az embereddel dobatni, akkor - elõtte - puszta kézzel kell megtámadtatni vele a székeket, asztalokat, stb., valamint 6-12 - a 4. szinten elég lehet a 6 is, késõbb meg már a 12 is kevés lesz egy körben - , uo dobótõr megléte esetén, azokat hajigáltatni vele egy tisztább saroknál, hogy növekedjen az ereje és a dobási képessége - ez a kettõ határozza meg a távolságot és a találati "arányt" a gránátoknál (+ az erõ határozza meg a HP-t is, amibõl sohasem lehet elég, nehezebb szinteken fõleg).
Amint emelkedik 1-1 képesség, úgy csökken a hozzá tartozó akciópont-szükséglet is: kezdetben 15(v. 14) pötty egy ütés, de 60 fölötti "Melee" értéknél - 7.-8. szintû katona kasztnál - ez már csak 11, vagy kevesebb lesz - a közben, folyamatosan, növekedõ AP-l közösen már helyre kis pofozógéppé változtatva az addig csont-gyönge bakát is.
Meglehet, hogy az "edzés" idõigényesebb, mint magának a küldetésnek a véghezvitele, de megéri - vagy használj Trainer, de az már csíít!