Ez egy - ismét - szórakoztató/idegõrlõ küldetés, mert piszok vert helyzetbõl indít és ráadásul idõre is megy!
Tehát az elején olajra kell lépni a közeli kapu felé - ha az autó felõl nézem, akkor 1 balra, 2 az autó mögé (sznájperek ide), 3 a jobboldal felé - ROHAN (NEM GYALOGOL!) mindenki (külön öröm, ha nem talál a tetõn lévõ hang-tompított k98-s, a felderítõnk leendõ távolsági fegyvere). A kapu 2 oldalán 1-1 géppisztolyos/géppuskás várja a kimerészkedõket, az autó nyújtotta fedezék mögül meg a mesterlövészeink próbálják ritkítani a tömeget, közben 2 katonánk a másik kapu felé iramodik sebesen - persze kint a járdán, a kerítésen kívül teszi mindezt.
A küldetés célja, hogy elkapjuk az áruló tisztet, aki nagyon szeretne meglépni elõlünk és a bal oldali, emeleti szárnyból indul.
Elõször is a 4 embernek be kell törnie a kapun - 2x2 õr oldalt, a közeli lépcsõházból is kirohan pár ember, a szemben lévõ átjáró fölött és a tetõn is 1-1 mesterlövész, ill. a másik bejárat felõl is érkeznek ellenséges érzelmû katonák a már az udvaron lévõk mellé - ami nem egyszerû feladat (pláne mentési lehetõségek nélkül ). A 4-bõl 2 az épületet bal-hátulról kerüli meg, egy közelharcosabb (sorozatlövõ fegyverrel felszerelt) típus a lépcsõházba, míg az utolsó az átjáróba igyekszik minél elõbb bejutni.
A 2 kósza a másik bejáraton kísérli meg a betörést - 2x2 õr, szembõl néhány - , majd az egyik a nagy lépcsõházban helyezkedik lõállásba, hogy a tisztet lekaphassa, míg a másik jobb-hátulról kerüli meg az épületet, ahol számos õr vigyázza a kilövõállást.
Hogy hol, melyik emberünk szedi le az árulót az a védelmen való "áthatolási" sebességünktõl függ - volt, hogy az elsõ lépcsõházas és az átjárós fogta villába, de olyan is akadt, hogy már a rakétára mászott, amikor végre leterítették a legényeim.
A tetõtérben még van pár felfegyverzett civil, az emeleteken meg pár katona strázsál...
Itt ismét sokat számít, hogy mennyire edzettek a szintjükhöz képest a katonáink!