kérdéseim: erõmûigény, és hogy ezért mit kapunk cserébe a marketingdumán kívül, ingerküszöb, amin elindul és elmászik a játék játszható sebességgel. grafika-teljesítmény skálázhatósága, gyorsgombokkal, stb.
mi az a konfiguráció, ami a készítõk szerint minimálisan szüskéges a játék futtatásához, mi az, ami alatt a teszterek szerint nem érdemes próbálkozni, mi a minimális konfig, amin a legdurvább beállításokon is zökkenõmentesen fut a játék, amikor 1, 6, 12, 24, 40 hajó van a képernyõn, nyugalomban, és harcban?
küldetés-xp, vagy grind-xp alapú a játék (azaz pl. pre-cu swg vs. eq2)? az tudom, hogy milyen volt, a kérdés az, jelenleg milyen? van valamilyen korlát a fejlõdésekkel kapcsolatban, pl. a választott nemzet elõnyben részesít/megtilt valamit a polgárainak, ami miatt õk jobban fejlõdnek/nem választhatják azt a skillt? van-e lehetõség egy másik nemzethez való átállásra (ne szépítsük, árulásról van szó), és ha igen, ez milyen következményekkel jár?
milyen a community ingame és irl összetétele, szabályozva van-e ez valahogyan? hogy mire is gondolok: nem biztos, hogy szeretnék egy olyan játékkal játszani, ahol az karakterek 98%ban angol kalózt alakítanak. mennyire önállóak a játékban szereplõ nemzetek? úgyértem, vannak-e kisebb-nagyobb események a játékosok által mûvelteken kívül? az elõzõ játékosösszetételt feltételezve ugyanis idõ kérdése csupán (a készítõk által feltételezettnél mindenképpen jelentõsen rövidebb idõ), hogy a 98%nyi angol kalóz elfoglalja az összes nem-angol települést, és amennyiben ezt a játék nem kompenzálja, és foglalgat vissza kikötõket, akkor meghalt a játék.
milyen pvp-t terveznek a játékba? mi számít pvp területnek, és mi nem?