jobbra lent a Walkthrough alatt találhatók a fejezetek. Sajna nem magyar, de vannak képek így talán amúgy is menni fog.
Pár jótanács:
Lopakodás: álcázóval, és sétáljatok, és tartsatok 1-2 lépés távolságot.
A kódkártyás pályára kell a hangtompítós pityu.
Lépegetõket aknavetõvel, vagy autó gépfegyverrel lehet leszedni. Tankokat csak aknavetõvel, és akkor is meg kell õket szórni.
Használjátok a képességeket. különösen hasznos a retina és a reflexgyorsító a fejlövésekhez,
és a hûleátással átláttok a falakon.
Addig is, ami kritik lehet:
1. rögtön a második pálya: robbanószer a daruknál kissé eldugva van a ládáknál KÜLÖN ládában, aztán az ÛRKOMPPAL lehet bejutni a lézer kerítés mögé.
2. Dexont a legegyszerûbben kinyírni rendeteg gránáttal lehet.
3. Shybkov-nál az öreg nem túl agresszív soffõr, így nekünk kell lõnni mindtenre ami mozog. Lépegetõket, és embereket jó messzirõl le kell szedni, mert közelrõl õk is lõnnek. Tankokra ne lõjjetek, mert nem hat rájuk, és úgysem érnek utól.
4. Brown lánya. A bombát az épület belsejében kell egy falra rakni. Alig észrevehetõ a piros jelecske ahova rakni kell, úgyhogy szemeket kinyitni. amúgy meg nem is kell felrobbantani az épületet, ha szerettek mészárolni.
5. Shuttle pály: FIGYELEM: hangtompítós pigyu kötelezõ, meg álcázófelszerelésbõl is vigyetek és használjátok (a felszereléseket alaphejzetben a "."-tal tudjátok váltani és az álcázót "F"-fel lehet aktiválni (vagy "E"-vel, már nemtom. Az elsõ Sam-hez egy csövön keresztül lehet bejutni. Aztán vegyétek el az egyik muksótol a belépõkártyát, mert a 2. Sam-et az nyitja.
Aztán meg kel kerülni a szigetet, hogy nehogy találkozz az õrökkel és jön a lopakodás a 3. Sam-hez. Ott álcázás, és hangtompítós cuccos.
Tipp: ha álcázva vagytok ne fussatok, mer akkor meglátnak.
6. Az ûrálomáson rengeteget kell lopakodni (álcázó és séta vagy gugolva séta, + 2 lépés távolság mindenkitõl) , és 3-4 álcázót is szoktam vinni. A generátor hatástalanítása után (ha a konzollal szemben állsz, ahogy használni tudod akkor) jobbra van egy csõ, amihez be lehet mászni (ügyesen) ott lehet továbbmenni. Aztán figyeljetek, mert a hangár után a szobából szintén egy padlón lévõ rácsos csatornafedõn lehet bejutni (azon amelyik törött, és szét kell lõni. Aztán a kétoldalt zárt folyosóbol a ládákra felugrálva lehet kijutni. A pálya végén a repkedõs csajt reflexgyorsítóval, és sok fejlövéssel lehet elintézni. Tárazásnál bújjatok el a ládák mögé. és gyüjtsetek be sok healthex-et.
7. laboratórium: a SAM hatástalanításakor a terminál hackelése után lõjjétek is szét azt. Anélkül nem szól a csaj sem.
Akinek s***al problemája van: http://www.se****s.ws/ (remélem tudjátok mi van a csillagok helyére írva.