Ok, lehet, hogy lamaság, de én csak kb. egy hónapja eszméltem fel, hogy van HW2-is. :) Anno nagyon tetszett az elsõ rész, de valahogy elfelejtõdött, aztán nemrég amikor a cuccaim között turkáltam, megláttam a HW1-es cdt és gondoltam guglizok egyet, hogy van-e vmi folytatása a cuccnak.
Na mindegy. Kínkeserves volt, de végigvittem. Eszméletlen nehéz, az 1 ehhez képest piece of cake. Úgy a 4-ik pályán jöttem rá, hogy az ellenség száma hozzám igazodik, úgyhogy ezután már megszokott volt a pálya végi leszerelés. :) Már ha volt idõ persze, mert itt nem én indítottam a hiperugrásokat, ami szerintem irgalmatlan nagy kicseszés volt a fejlesztõk részérõl.
A formációk közöl szerintem az volt a leghasznosabb, amikor a csatahajók kerültek elõre és úgy haladt a flotta. Az ellen szinte mindig a destroyereknek és a cruisereknek ugrott neki, amik ált. jól bírták a tüzet. Nem nagyon engedtek át egy hajót sem, így mögöttük lévõ ion és torpedó fregattok lazán leabálták az ellenséges hajókat. Ha meg átjött pár hajó azokkal a hátul lévõ vadászok és bombázók gyorsan végeztek.
A dreadnought úgymondván sz.rt sem ért, egy cruiser sokkal erõsebb volt nála. Sajuk is csak a rakétakilövõk ellen volt jó mert páncél az semmi.
(Egyébként ahogy azok a platformok "fészkelõdtek", azt hittem majd vmi durva halálsugarat lõnek majd ki vagy mi. Elég nagy csalódás volt, amikor azok az agyaggalambok jöttek elõ)
Amit nem értettem, az az anyahajó. Ezúttal minek kellett? Ez 1-ben érthetõ a kolonizáció miatt, de itt azon kívül, hogy pöpec, nem sok értelme volt szerintem. A legnagyobb hajót már nem is tudta legyártani.
Inkább adtak volna egy kikötõt.
A grafika gyönyörû, még mai szemmel is, a kezelhetõség meg szerintem messze a legjobb, gyorsan kiigazodtam rajta. A hangokat és a zenei aláfestést is jól eltalálták, egyszóval fasza a játék. Egyedül az AI nehézsége ütött be egy kicsit az élménybe, de mint írtam ettõl függetlenül élveztem.