"Adj össze 2db 64 bites számot 32 biten, és rájössz, hogy igaza volt JTBMnek (sõt picivel több mint 2x olyan gyors, mert átcsordulás, izébizé...)."
Ha tudnád mirõl van szó, akkor azt is tudnád, hogy emiatt nem fejlesztettek volna soha 64 bites processzor, gyakorlatilag 0 jelentõsége van a 64 bites fixpontos összeadó egységnek.
"A 64 bit elsõsorban azért lesz gyorsabb, mert bizony már ma is használnak sok progyban 64 bites számolást, címzést (pl video enkódolásás/dekódolásnál, de asszem a DirectX9-ben is valami 32 bitnél pontosabban kell számolni (talán 48-on???)."
Arra ott vannak a SIMD utasítások SSE, SSE2 s ezt is használják. A DirectX9 pedig már lebegõpontos és amúgy meg 24 bites pontosságot ír elõ.
"Másrészrõl az Athlon 64/FXben integrált memóriavezérlõ van, ami megintcsak egy kellemes dolog (+10% a chipseti 1 illetve 2 csatornás(pl nforce2) mem vezérlõkhöz képest)..."
Ez sehogy nem kapcsolódik a 64 bitességhez, szóval kár belekeverni.