Legjobb lenne egy olyan játékot csinálni ebben a stílusban, hogy van 2-3 fõbb szál amik a player döntésétõl függõen befolyásolhatják a történetet, meg lenne rengeteg érdekesebb küldetés de ha valaki megcsinálná a fõszálat akkor tudná folytatni a játékot és még akkor is lenne benne újdonság.
De tudom, hogy ezt szinte lehetetlen megoldani, mivel hiába tesznek bele rengeteg fajta ûrhajót meg küldetést, amint valaki mesgzerzi mindenbõl a legjobbat, unalmassá válik neki a játék.
A sok érdekes küldetést is nehéz megvalósítani mert lehet pár új ötlet de ha azt többször ellövik akkor az is unalmas lehet és sok helyen leragadnak a "menj ide, pusztítsd el" típusú küldetéseknél.
A legjobb megoldás talán egy online játék megalkotása lenne ahol a játékosok alakíthanták a történetet tetszés szerint és a programozók ennek függvényében alakítgatnák a játékot folyamatosan. De sajnos itt mo.-on sokaknak nincs lehetõsége ilyen játékokkal játszani (pl. nekem sem lesz szerintem az elkövetkezõ 10 évben) az egyik, hogy ez havonta pénzbe kerülne gondolom, a másik meg hogy a sokat hirdetett adsl meg kábelnetes cégek hirdethetik az 50%-nál nagyobb lefedettségeket a tény az, hogy a 15000 lakosnál kisebb településeken még jó darabig álom marad az ilyen elérés nem beszélve pár nagyobb város városrészeitõl is.