Hát, én abból indultam ki, hogy a végrehajtók gyakorlatilag mindenkit megtámadnak és megölnek, legyen az civil vagy a városi õrség. S mivel nem éppen meggyõzhetõek az igazunkról, így menniük kell. Szerintem az élõhalottakkal egy kategóriába tartoznak, hiszen mindkét típusú szeplõt egy felsõbb csoport hozott létre a saját céljai érdekében.
A multival kapcsolatban asszem értem mire akarsz kilyukadni: gyakorlatilag "nem fér bele" a történetbe az, hogy több fõszereplõje legyen. Sajnos sok játékgyártó kerülte ki az értékes cooperative játékmód beépítését a hasonló nézetekkel, ezért is van az, hogy - függetlenül a Thieftõl - az elmúlt egy évtized játékaiban a multiplayer nem szólt másról, mint az egymás lemészárlásáról, hiába s próbáltak belemagyarázni taktikát meg egyéb marhaságokat. Véleményem szerint megfelelõ pályaszerkesztéssel igen is létre lehetne hozni olyan sikeres többjátékos módot a Thiefhez, ahol igenis kemény összedolgozás szükségeltetik a sikerhez. Ha megnézed az elsõ 3 részt, gyakorlatilag végig lehetett úgy vinni, hogy senkit sem kellett szinte leütni, elég volt az árnyékban kúszni.