Vagy úgy... Az eredeti Thief 2 motor valóban 16 bites színmélységet használ (ami úgy hatvanötezer szín, vagyis azért nem 3-4), de az új videokártya driverek miatt akad egy-két gond a megjelenítéssel. Az ég például gyakran látványos veszteséget szenved, pedig amúgy elég volna ez a színmélység a szép megjelenítéshez.
A végigjátszás képei még a régi konfigommal készültek, és ott még nem is volt baj a megjelenítéssel. A mai gépemen viszont alapból már nekem is így néz ki a játék - látszik, hogy az ég elég ronda, vagyis hogy csúnya egyszínû foltokból áll.
Ezen segíthet a ddfix, ami amellett, hogy újra normálisan jeleníti meg a dolgokat, még lehetõvé teszi 32 bites .dds textúrák használatát is (amiket külön kell telepíteni). Nálam a játék ezután már így néz ki.
A fenti infók amúgy a magyar GYIK-ban is megtalálhatók.