Valamivel korábban már leírtam a véleményem a témában, és szerintem a jövõben sem lesz nagyon módom különösebben beleásni magam. Ami a fontokat illeti, az egy dolog, hogy egy csomó betûtípust kéne egy csomó méretben megrajzolni, de számomra az sem derült ki, hogy mi alapján lehetne a rajzból a játékba mappelni egy betûképet. Magyarán, hogy ha szeretném, hogy egy "á" betût tartalmazó szövegemben az "á" betû meg is jelenjen, akkor hova rajzolgassak a betûket ábrázoló .dds formátumú képen, illetve hol adjam meg azt az infót, hogy ezen és ezen a pozíción egy ilyen és ilyen kódú betû képe van.
A Thief 3-ban ezzel nem volt gond, mert létezõ betûket kellett átrajzolni, az elsõ két részben meg megvolt az az információ, hogy hogyan lehet akár teljesen új betûkkel kiegészíteni egy hiányos fontkészletet.