Csak nem egészen értem, hogy miért nem dolgoztak még rajta akkor...
Már így is komoly nyomás alatt voltak. Eredetileg 2003 szeptemberére igérték, aztán lett belõle 2003 vége, majd 2004 eleje, 2004 március, 2004 május...
Szerintem mint a legtöbb játék, ez is túl nagyratörõ tervekkel indult el, eredetileg egy összetett politikai rendszerû kampány-játékot igértek, ahol a különféle felek adnak küldetéseket, és attól függõen, hogy kiderült-e, hogy te voltál, a megtámadott fél reakciója is változott volna (pl. ha magadra haragítottad az USA-t, akkor nem hettél volna USA fegyvereket).
Ezzel szemben a single része a játéknak egy erõsen elnagyolt... valami...
A multi része sem elég kiforrott, ami azért lepett meg, mert eredetileg a béta játékosok ódákat zengtek róla - lehet, hogy a nagy játék közben csak a bugok kiszûrésével nem foglalkoztak...
Amúgy a Wings-esek félszegen anno azzal kommentálták az elsõ csúszást, hogy meg kellett csinálni az összes kézifegyver FPS modeljét/animációját (azért valjuk be: ennyi fegyvernél ez nem kis munka...), sõt elõször úgy akarták megoldani, ahogy a Ghost Recon-ban is van: simán csak célkereszt van, a fegyvert nem látjuk. De ezt is leszavasztuk a fórumban :))