"Én jelenleg azt látom, hogy az ezzel foglalkozók jelentõs része (mondjuk a fele-harmada) semmi pénzt nem akar rajta keresni."
Én meg úgy látom, hogy nem tudnak rajta keresni, pont a piac telítettsége miatt, és letesznek arról, hogy pénzt keresnek vele. Megelégszenek azzal, hogy "olcsóbban" jutnak hozzá. Nem mindegy. Ha valakinél ott van az aranytojást tojó tyúk, akkor az ki is használja... ha tudja...
A rendszer egyébként mûködik, csak jobb választás a hagyományos kereskedelmi modell. (Nem kell felfele több szintet fizetni, és lényegesen nagyobb forgalmat tudok generálni, kisebb a konkurencia)
És a jobb választás alatt egy kereskedõre gondolok. A gyártónak persze jó az MLM, mert költséghatékonyan és nagyon gyorsan terjed. De ez nem érv amellett, hogy valaki tag legyen, mert ez nem a tagoknak jó. Sõt, ez a tagoknak rossz, mert gyorsan telítõdik a piac.
Ezért mondom, hogy az MLM egy nagyrészt (bár nem kizárólag) fogyasztói hálózat, ami jó termék esetén mûködik (no de mit jelent az hogy mûködik?). De amikor azt mondják, hogy lépj be és ebbõl majd simán megélsz, mert csak 3 embert kell találnod... háááát na itt van a bökkenõ. A másik meg a termékek ára. Mivel nem optimális a kereskedelmi modell, drágábbak a termékek. Innentõl kezdve fogyasztóként sem éri meg.