Annyira kiismerhetõek vagytok. Nagyjából ezt vártam egyébként - amikor elfogynak az érvek, akkor jön az, hogy "jujj milyen a stílusod", "jajj te a továbbiakban ne írj, úgysem olvasom el" :)
Ezek szerint pontosan célba talált az FLP-katona jelzõ, ha ennyire magadra vetted, az sem véletlen :)
Egy szóval nem írtam azt egyébként, hogy termékforgalmazó vagy, pláne miután leírtad az elsõ hozzászólásodban, hogy hogyan kerültél kapcsolaba az FLP-vel. Nekem nem mindenki FLP-katona, csak az, aki valótlan dolgokhoz ragaszkodik a céggel, a termékekkel kapcsolatban. Sajnos Te is ilyen vagy. Nem látod be, hogy a termékeket kb. 3x-4x-es áron forgalmazzák, mint a valódi értékük (attól függetlenül, hogy a termékek persze tényleg nem rosszak), nem látod be, hogy az egész csilivili marketing, a Success Day, a képzések, az üzleti terv csak az emberek megtévesztésérõl szól: arról, hogy minél többen lépjenek be, mert pont a sok lemorzsolódó belépõbõl élnek azok (az a pár %), aki ebbõl tényleg meg is él.
Sajnálom, hogy nem tetszik a stílusom. Nekem sem tetszik az, hogy fél évenként valaki idejön és megpróbálja a topic olvasóit "vakon" meggyõzni arról, hogy "hú ez egy milyen jó cég és a szuper termékek megérik az árukat, nincs is ennél jobb, stb". A termékekrõl mi is leírtuk, hogy jók, de ennyi. Minden más szemfényvesztés.
Azért írom, hogy "vakon", mert sajnos rajtad is azt látom, hogy nagyon sok dologról félinformációid vannak, vagy nem is tudsz róluk, de úgy adod elõ, mintha az lenne a valóság.