Skynet: Vegyél vissza magadból, csiszolj a stílusodon (itt a fórumon), hagyd el a jelzõidet, és fejezd be a személyeskedést, a szmájliaiddal együtt is!
Kezdessz módfelett idegesítõvé válni!
Nem szeretném, ha ez a fórum is átcsapna ordenáré stílusba!!!
Ezért nem reagálom le a már sokadik személyeskedõ, mocskolódó megjegyzéseidet!
A véleményedet írd meg az autókról, a fórumról, vagy amirõl akarod, de a megfelelõ stílusban, és ne velem foglalkozz!!!
Mindenkinek:
Én általánosságban beszéltem a Ford és a Merci közti különbségrõl!
Nem egy-egy típusról, koncepció autóról, nem sorozatgyártású modellekrõl, és nem a történelemrõl, hanem az utcai autókról.
Régebben én sem szerettem a merciket, fiatalabb koromban, amikor inkább a sebesség bûvöletében éltem, semmint a kényelemnek. Ma inkább részesítenék elõnyben egy Maybach-ot...
Volt számos Fordom az Escort-tól a Scorpio-ig, amerikai modellek is, és volt számos merci is a tulajdonomban a 115-ös állólámpástól az új E kategóriáig.
Jelenleg egy Audival járok, tehát nem vagyok "elvakult mercibuzi". Az autókat általában üzleti megfontolásból veszem, bármikor kiszállok egyikbõl a másikba.
Nos a tapasztalataim, és a tények alapján írtam, hogy a Merci (a sorozatgyártású szériák esetében) mindíg egy lépéssel a többiek elõtt jár. Igen a BMW és az Audi esetében is!!!
A hozzászólásaitokból az derül ki, hogy inkább ti vagytok elvakultak, hisz úgy alkottok véleményt, hogy nincs kellõ összehasonlítási alapotok!
Lacika 79: 1. Ha szerinted a merci CIGÁNYAUTÓ, akkor ezek szerint majd minden magas rangú politikus, államfõ (kivéve Nagy-Brittaniát az USA-t - ahol egyébként a magánszektorban a mercit sokkal jobban szeretik) CIGÁNYAUTÓVAL jár, valamint én azért még emlékszem, hogy a rendszerváltás környékén milyen népesség is közlekedett a BMW 3-as, 5-ös, és 7-es szériáival..., úgyhogy ezt inkább hagyjuk...
2. Csak kibújt a szög a zsákból, hogy neked is Fordod van...
Én a magam részérõl befejeztem a topic OFF-olását, a játék pedig ha nektek tetszik, akkor játszatok vele.