"Szóval gyanítom (egy matematikatanár megerõsíthetne ebben), hogy 6. osztályban még nem találkozhattál a gömb térfogatával (a téglatestével már igen) - hacsak nem valami matektagozatra jártál."
Hm... Akkor most így visszaemlékezve sejtek valami odrasat. Akkor nekünk többet tanított a tanár (zseniális egy tanárom volt) mint amennyi elõ volt írva. Nem baj. :)
Az meg egyenesen durva lenne, hogy ha ma csak 12. osztályban lenne a gömb. Már 10. osztályos fizikához is erõsen kell mindenféle test geomteriája miatt.
---
"Mellesleg egyetértek azon felvetéseddel, hogy az oktatás színvonala rondán csökken (és ez még csak a kezdet) - de azért nyugi. Nem kell harapni."
Nem harapok én csak egyeseknek talán túl érzékeny a lelkülete. Sajnos a jövõ nagyon sötét a mûszaki oktatás terén amennyire én látom. a Bsc, Msc rendszerben egy Bsc oklevél mire lesz jó? Amennyire tudom az alig több egy régi alapképzésnél. Kicsit ebbõl kicsit abból, de azért azzal dolgozni elég húzos lesz. Csak egy adat. Nekem heti 8 matekom volt elsõ félévben gépészként és 2 közgáz. 4 félév matek volt 8-8-6-4 óraszámban. Asszem most 4-4-4 vagy és elsõ félévben 4 (!!) közgáz. Tetszik érteni? Ugyanannyi matek, mint közgáz. Ez lenne a jövõ mérnökképzése. Ajajj...