Tehát te úgy gondolod, hogy az ember tanuljon otthon, és ne legyenek órák, hanem helyette csak konzultációk, ahol megbeszélik a tanulók, azt, amit nem értenek. Viszont ha jársz valamilyen felsõoktatási intézménybe, és már voltál valamilyen konzultáción, akkor te is tudod, hogy ez abból áll, hogy vannak olyanok, akik tényleg kérdeznek valamit (a 2-300 fõs évfolyamból max 2 ilyen ember van), vannak olyanok, akik nem tanultak semmit és a "Mi az anyag?" szintû kérdésekkel jönnek, és vannak azok, akik nem tanultak semmit, de még annyira sincs semmi közük a témához, hogy fel tudjanak egyáltalán tenni kérdéseket és csak azért jöttek be, hátha valaki kérdez valamit, azt lehet belõle tanulni. Tehát én úgy gondolom, hogy a te taktikáddal, hogy kiadnak egy rendes jegyzetet, csak azt érik el, hogy az emberek vizsga elõtti este átnyálazzák, és sikeres (ponthatárral 2-es) vizsga után meg teljesen efelejtik azt, amit néhány nappal azelõtt tanultak. Viszont (sajnos?) a felsõoktatásnak nem ez a célja. Jó, jó, tudjuk, hogy az "ilyen emberekbõl úgyse lesz mérnök."
Jó, nyiss egy topikot, ahol lehet szidni a felsõoktatási rendszert, az oktatókat és a hallgatókat. Lassan már nekem is elegem van abból ami itt az egyetemen folyik. Majd ott rendesen kivesézzük a tárgyat.