A Catch up-pal nem feltétlenül azt éred el, hogy nem marad le az ellen, hanem hogy Te tudod könnyebben utolérni õket. Kipróbáltam hardon! Kikapcsoltam, az elején lelécelt a banda, és soha többet nem láttam õket. 18 másodpercet rámvertek. Catch-up-pal meg állandóan utolértem õket (aztán belekötöttem mindig egy falba, de ez mellékes :D ). 5 másodpercnél messzebbre nemigen távolodnak, ha nyomod a pedált.
A TE legjobb dragod? :D
Nem mindegy, melyik kocsival mész pl dragban. Max tuning mellett nekem 351 km/h-t sikerült az rx-7-bõl kisajtolnom, de a miata 330 körül fel akart robbanni, pedig jobban gyorsult :( Az más kérdés, hogy az MI ugyanazzal a miatával kényelmesen megverne... sõt, akár pözsóval is
A város szvsz nem unalmas, csak mikor már 100-adszor tolod ugyanott, akkor fejbõl tudod, mi lesz a kanyar mögött. Aztán mindig jön a meglepetés teherautó :D Mondjuk, ha több felé el lehetett volna menni...
Nem tér ki a közlekedés. Meg mész 1000L, és behajt a keresztezõdésbe, amikor meg észrevesz, akkor az orrod elé nyom egy féket. Volt olyan eset, hogy a "fal" mellett süvítettem, és pont akkor kellett egy taxinak kijönni a keresztezõdésbe... Meg gyanus, hogy a villamos, a teherautó, stb minden körben ugyan ott tûnik fel többé-kevésbé (triggerelt esemény)
Belsõ tuning ok. Elõször a háttérzene szokol minõség, a végén meg (ha a valóságban is megfelelõen zörög a géped) hifi dudz-dudz :)
hirtelen ennyi.
Jah, meg a vinylek felfeszítése helyenként botrányosan el van cseszve, fõleg, ha már tuning a kasztni.