isz ki egy utasítással (pipeline-ok miatt) és a Vram elérés 48Gigabyte/sec!! nem elírtam, negyvennyolc giga/sec! A box asszem 6-7 giga/sec. Hogy mér nem tudnak mégse jó FPS-t irni ps2-re? Mert csak 4 mega Vram van benne (embedded beágyazott rdram, amit akkor aranyárban kellett mérni!) és a texturafeltöltést is elbaltázták, mert a GIF (GraphicsInterFace-a busz ami összeköti a cpu-t és a systemmemory-t a GraphicsSyntheser-rel) csak 64 bites, pedig a cpu 128 bit. Ez egy döntõ hibának bizonyult, de ne irj olyat, hogy a box több poligont rak ki, mert ez így nem igaz! Az megint más kérdés hogy nem tud pl multitexturázni, meg hasonlók (envmap, bump stb...) de ezek igy vagy úgy megolhatók szoftveres módon. Legjobb példa a GT3, amitõl benneteket még 4 év után is megesz a rosseb :)
Driver3? Ki csinálja, ez a kérdés. Mert pl. a NFS HotPursuit 2-t megirták pc-re boxra és ps2-re is, és messze a ps2 verzió lett a best! A pécés verzió talán a mostani csúcs pécén ballag el "rendesen".... Minden a hozzáálláson múlik. Majd ezt akkor hiszed el, mikor meglátod a GT4-et menet közben. Vagy a MGS3-at, bár az messze nem akkora kuriózum. Én viszont láttam a HALO-t amitõl aszonták meghalok. Meghaltam...a röhögéstõl...inkább nem minõsítem, de mi Versionnal az ilyen dolgot csak "tetüszar"-nak hivjuk :)
Szóval ha a Driver3-at ps2-re irják jó lesz, ha csak a pécés c kódot pörgetik át, meg Renderware-t használnak, akkor gáz lesz....
Emléxel, mikor a Driver 1 kijött psx-re? Pc-n nem birták normálisan megcsinálni, pedig a psx a 30 Mhz-ével......a pécé meg 2-300 mhz+voodoo1......háááát...