Cska azt akartam ezzel a sok "átlagembereknek" kinai, de legalábbis japán szöveggel jelezni, hogy a mai világban mindig az a jobb márka, amelyik a tesztet támogatja (anyagilag). Nagyon figyelmesen tessék elolvasni az adatokat, és csak ott érdemes, ahol tényleg rendesen le van irva minden. Mert a gyári specifikáció ps2 nél 75 millió tri/sec boxnál meg asszem 160 millió. Ha valaki csak ezt olvassa el, abból az jön ki, hogy a box kéccer jobb. Csak itt jön be a képbe, hogy nem, mert cigánykodtak az adatokkal, ugyanis a 100 pixelbõl álló háromszög is háromszög, de lehet 1 nyamvadt pixel is egy háromszög, ha kellõen távol van, és a persppektiva miatt 1 pixelnél kisebb távolságra kerülnek a sarokpontok. És hogy ki mekkora pixellel adja meg ezt az adatot, az már BECSÜLET dolga :)
De a tuti az, ha a pixelfillrátát nézi mindenki (persze ez csak a felületkirakási sebességet jellemzi, a kirakott felületre rakható effekteket nem!), mert az megmondja, hány pontot tud kirakni a képernyõmemóriába a grafikus chip MÁSODPERCENKÉNT. Érdekes adat, hogy ha ezt elosztjátok a ps2-nél 50-nel (50 frame/sec) kijön az, hogy 2500-szor tudja kifillezni a teljes képernyõt FRAME-ENKÉNT!!!!! :)
Csak nem cében kéne kódolni rá.... (MGS GT3 FFX nem valószínû hogy c kód lenne. Nem is, vagy csak ölég nehezen portolhatóak ugyebár)